Тренингтің мақсаты:
Іскерлік серіктестермен өзара іс-қимыл тиімділігін арттыру.
Нәтижелі келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Нәтиже:
Тренинг нәтижесінде қатысушылар келіссөздер жүргізу дағдыларын меңгереді. Типтік коммуникациялық міндеттерді шешу алгоритмдерін зерделейді, іскерлік серіктестермен өзара іс-қимыл стилін талдайды және оңтайландырады. Келіссөздердің ең қатаң шабуылдарына қарсы тұруды, келіссөздер жүргізу техникаларын, тәсілдерін пайдалануды үйренеді. Келіссөздердің манипуляциялық тәсілдерін, сондай-ақ манипуляцияға қарсы блоктарды, қорғаныс блоктарын және қарсы шабуылдарды қолдануды үйренеді; өз мүдделерін қорғауды және әңгімелесушіні сендіруді, сенімді қарым-қатынас орнатуды үйренеді.
Қатысушылар: бөлім басшылары, келіссөздер жүргізетін қызметкерлер, сату жөніндегі менеджерлер.
Курстың мазмұны:
1. Қоршаған ортамен өзара әрекеттесу. Келіссөздер нәтижелі қарым-қатынас стилі ретінде.
- Коммуникативтік құзыреттілік, келіссөз жүргізушінің негізгі біліктері.
- Келіссөздер жүргізу стильдері. Өзіндік стильді талдау.
- Келіссөздер процесінің негізгі түсініктері. Келіссөздердегі мүдделер мен ұстанымдар.
- Келіссөздердің табыстылық критерийлері. Келіссөздердегі қақтығыстардың туындау себептері.
- Іскерлік қарым-қатынастардың кең тараған түрлері:
- Іскерлік әңгіме
- Іскерлік келіссөздер
- Әңгімелесу
- Іскерлік кеңес
- Көпшілік алдында сөз сөйлеу
- Телефонмен сөйлесу
- Жазбаша іскерлік сөз
2.Келіссөздер үдерісінің стратегиясы мен тактикасы
- Келіссөздер стратегиялары. Әртүрлі стратегиялардың артықшылықтары мен кемшіліктері.
- Келіссөздердегі бастаманы басқару. Ықпал ету тетіктері.
- Келіссөздердегі ұтымды және эмоционалды әсер
- Келіссөздерді жүргізудің технологиялық тізбегі
- Келіссөздерге дайындық. Келіссөздердің мақсаттарын қою: максимум, минимум, оптимум
- Келіссөзге қатысушыларды өзінің және қарама-қарсы тараптан айқындау
4. Тренинг соңында қатысушылар мыналарды үйренеді:
- Әріптестермен, басшылықпен, серіктестермен және тұтынушылармен тиімді ынтымақтастық қарым-қатынастарын құру үшін келіссөздерді пайдаланыңыз
- Келіссөздерге сауатты дайындалу, қарсыластың жағдайын, мүдделері мен ұстанымын, оның күшті және әлсіз жақтарын толық түсіну үшін қажетті ақпаратты жинау және талдау.
- Қалыптасқан жағдайға, ықпал ету тетіктеріне, стратегиялық міндеттерге байланысты келіссөздердің дұрыс стратегиясын таңдау
- Әңгімелесушінің эмоционалдық жағдайын түсіну, келіссөздерде қарсыластың мінез-құлқындағы қолайлы және қолайсыз белгілерді анықтау.
- Белсенді тыңдай білу, сұрақтарды тиімді қоя білу, алынған ақпаратты қорытындылай білу.
- Өз ұстанымын нанымды жеткізу, өз идеяларының нақты дәлелдерін пайдалану.
- Мәселені әртүрлі көзқарастардан көру, әртүрлі шешімдерді ұсыну, әңгімелесушіні сендіру және қарсылықтарды жеңу үшін ақылға қонымды дәлелдер келтіру.
- Іскерлік қарым-қатынас пен келіссөздерде туындайтын проблемалық жағдайларды сәтті шешу.
- Келіссөздердің қорытындысын шығару және бекіту, нәтижесін тұжырымдау, алдағы қадамдарды анықтау.
Оқытушының қатысуымен қызметкерлерді корпоративтік оқытуға болады.
Бетпе-бет, қашықтықтан (скайптан вебинарларға дейін) немесе аралас - жеделдетілген қарқынды курс плюс..
Оқу құны білім алушылардың санына байланысты есептеледі. Көлемді тапсырыстар үшін жеңілдіктер.
Оқу орталығының байланыстары:
Тел.:+7(727)273-36-056; +7(727) 2730-00-77
Ұялы телефон: +7(707)462-19-94 (WhatsAPP); +7(778)470-20-96
Электрондық мекенжай: kurs_progress@mail.ru
Негізгі | |
---|---|
Қызмет ерекшеліктері | Сертификаттар беру |
Ұзақтығы | 10 сағат (сағ) |
- Бағасы: 85 000 ₸/қызметі