Табысты басшы іс жүзінде нені білуі және істей алуы тиіс? Тренингте дәл осы туралы сөз болады. Сіз өзіңіздің бөліміңіздің немесе бөлімшеңіздің жұмысын шынымен нәтижелі ете алатын тиімді әдістер мен алгоритмдерді аласыз.
1. Басшының психологиялық және коммуникациялық құзыреттілігі
-
Табысты басшының критерийлері: бізге нақты не жетіспейді?
-
Іскерлік коммуникацияның негізгі әдістері
-
Бағыныстыларды басқаруда тұлға типологиясы туралы білімді пайдалану.
-
Қызметкерлерді экспресс-диагностикалау әдістері
2. Басшының басқарушылық құзыреттілігі. Мақсат қою, бағыныштылардың жұмысын жоспарлау, үйлестіру және ұйымдастыру, бақылау әдістері.
-
Менеджер дағдыларының пирамидасы. Жедел басқару үшін нені білу қажет.
-
Жоспарлаудың негізгі түрлері мен әдістері туралы түсінік.
-
Бөлімнің (бөлімшенің, фирманың) жұмысын жоспарлау
-
Басымдықтарды қалай белгілеуге болады: құндылықтар мен мақсаттар иерархиясы
-
Мақсаттардың функциялары. Мақсаттарды тұжырымдау және қою ережелері. Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді мақсаттар. SMART-технология.
-
Уақытты жоспарлаудың негізгі әдістері: Парето ережесі, Эйзенхауэр матрицасы, "Альпі" әдісі
-
Өкілдік, жауапкершілік және өкілеттік. Өкілдік беру қағидалары мен қағидаттары: кімге, қашан, қалай және неге.
-
Бағыныштыларға тапсырманы қалай беруге болады? Сыртқы және ішкі ресурстарды пайдалану. Ережелер, есептілік, стандарттар және нәтижелер.
-
Бөлім жұмысының үдерісін ұйымдастыру және үйлестіру.
-
Бағыныстыларды бақылау әдістері. Бақылау нүктелері. Бағыттылығы, уақтылығы, нақтылығы.
-
Бағыныстыларға кері байланысты қалай беруге болады. Сындарлы сын және мадақтау.
-
Басшылықтың және бағыныштылармен өзара іс-қимылдың тиімді әдістері. Басқару стильдері. Ситуациялық басшылықтың матрицасы.
3. Бағыныстыларды ынталандыру: практикалық тәсілдер мен әдістер
-
Адамдардың ұйымдағы уәждері мен қажеттіліктері. Ынталандырудың материалдық және материалдық емес әдістері.
-
Демотивацияның белгілері мен белгілері: бұл туралы не істеу керек?
-
Қызметкерлердің жеке қажеттіліктеріне сәйкес ынталандыру жүйесін құру.
-
Қызметкерлердің "басқалар не ойлайды?" деген көзқарастарымен қалай жұмыс істеуге болады. " "мен бәріне ұнағым келеді", "өз қожайыным", "тек ұрыспа", "жақсы қарым-қатынас үшін бәрін жасауға дайынмын", "менің қолымнан келмейді", "жұмыс қасқыр емес..." т.б.
-
"Немқұрайлы" және "қауіпсіз байланысқан" қызметкер. Айнсворттың эмоционалды байланыстыру теориясы: адалдықты қалай қалыптастыруға болады?
4. Қарамағындағылармен проблемалық жағдаяттарды шешу жолдары.
-
Ұйымдағы қақтығыстар – себептері мен салдары. Жанжал жағдайындағы басшының сындарлы әрекеттері
-
Күрделі сипаттағы бағынушы: өзара әрекеттесу және түзету әдістері
-
Қызметкерлердің шағымдарын қалай шешуге болады. Жеке тәсілдің әдістері.
-
Тренингке қатысушылардың проблемалық жағдайларын талдау
Оқытушының қатысуымен қызметкерлерді корпоративтік оқытуға болады.
Бетпе-бет, қашықтықтан (скайптан вебинарларға дейін) немесе аралас - жеделдетілген қарқынды курс плюс..
Оқу құны білім алушылардың санына байланысты есептеледі. Көлемді тапсырыстар үшін жеңілдіктер.
Оқу орталығының байланыстары:
Тел.:+7(727)273-36-056; +7(727) 2730-00-77
Ұялы телефон: +7(707)462-19-94 (WhatsAPP); +7(778)470-20-96
Электрондық мекенжай: kurs_progress@mail.ru
Негізгі | |
---|---|
Қызмет ерекшеліктері | Сертификаттар беру |
Ұзақтығы | 10 сағат (сағ) |
- Бағасы: 85 000 ₸/қызметі