Кадрлық іс жүргізуді қалпына келтіру
(0-ден бастап толық ресімделгенге дейін)
Егер кадрлық аудитті жүргізу нәтижесінде ұйымның кадрлық есебі бойынша барлық құжаттар мінсіз тәртіпте сақталмайтыны анықталса, онда біздің Компанияның мамандары Сізге осы кемшіліктерді жоюға және құжаттаманы Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес келтіруге және жетіспейтін немесе дұрыс ресімделмеген құжаттарды қалпына келтіруге көмектеседі. .
Кадрлық іс жүргізуді қалпына келтіру мыналарды қамтиды:
1. Ұйымның жергілікті нормативтік актілерін әзірлеу:
1.1. Еңбек шарттары және оларға қосымша келісімдер. Толық жеке және ұжымдық (ортақ) материалдық жауапкершілік туралы шарттардың;
1.2. Еңбек тәртібінің ережелері;
1.3.Дербес деректер және оларды қорғау туралы ережелер (дербес деректерді қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық шаралары);
1.4.Еңбекке ақы төлеу және сыйлықақы беру туралы ережелер;
1.5. Коммерциялық және қызметтік құпиялар туралы ережелер;
1.6. Лауазымдық нұсқаулықтар;
1.7.Құрылымдық бөлімшелер туралы ережелер;
1.8. Еңбек қатынастарын реттейтін өзге де жергілікті актілер.
2.Кадрларды есепке алу бойынша құжаттарды рәсімдеу және құрастыру:
2.1.Қызметкерлердің, оның ішінде жұмысқа қабылданғанға дейін еңбек өтілі болмаған қызметкерлердің еңбек кітапшалары;
2.2. Еңбек кітапшалары мен олардың ішіндегі қосымшалардың қозғалысын есепке алу кітаптары.
2.3.Т-2 нысанындағы жеке карточка;
2.4. Қызметкердің жеке ісі;
2.5.Жұмыс уақытын есепке алу табельдері.
3. Еңбек қатынастарын рәсімдеу:
3.1.Жеке құрам бойынша өкімдік құжаттама.
3.1.1. Негізгі қызмет бойынша бұйрықтар, жеке құрам бойынша бұйрықтар, ұйымдастырушылық-басқарушылық және әкімшілік-шаруашылық мәселелер бойынша бұйрықтар.
4. Штаттық кестені, ұйымның штаттық құрылымын, штаттық кестені бекіту туралы бұйрықты, штаттық кестеге өзгерістер енгізу туралы бұйрықты рәсімдеу;
5. Демалыс кестесін рәсімдеу;
6. Тіркеу және бақылау кітаптарын (журналдарын) рәсімдеу:
6.1. ұйым басшысының негізгі қызметі бойынша бұйрықтары;
6.2.жеке құрам бойынша бұйрықтар;
6.3 ұйымдастырушылық-өкімдік және әкімшілік-шаруашылық мәселелер бойынша бұйрықтар;
6.4.жеке істер, Т-2 нысанындағы жеке карточкалар;
6.5. Еңбек шарттары;
6.6. өтілі, жұмыс орны туралы анықтамалар беру;
6.7. әскери есепке алынатын адамдар;
6.8.еңбекке жарамсыздық парақтары;
6.9. Еңбек кітапшалары мен олардың ішіндегі қосымшалардың қозғалысын есепке алу кітаптары.
7. Ұйымда әскери есепке алуды жүргізу жөніндегі құжаттаманы ресімдеу.
Бұл қызмет Клиенттің таңдауы бойынша екі нұсқада ұсынылады:
1 нұсқа – бұл еңбек заңнамасына және қолданыстағы стандарттарға сәйкес біздің Компания мамандарының жетіспейтін кадрлық құжаттарды толық қалпына келтіруі (әзірлеуі және құрастыруы).;
2–нұсқа - бұл біздің Компанияның мамандары Тапсырыс беруші Компания қызметкерлеріне кадрлық құжаттаманы әзірлеу және құрастыру бойынша кеңес беру және ұсыныстар беру.
14-бапқа сәйкес Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасының бұзылуына кінәлі тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жауаптылықта болады.
Келеңсіз жағдайлардың алдын алу үшін жұмыс беруші компанияларға біздің Компаниямыздың мамандарының кадрлық іс жүргізуді қалпына келтіру қызметтерін пайдалануды ұсынамыз.